Bàner

20a edició de la Caminada Popular

Correu electrònic Imprimeix PDF

Recorregut

Es tracta d’un itinerari circular amb sortida i arribada a Sant Joan de les Abadesses amb una distància de 22 km. El traçat transcorre pels municipis de Sant Joan de les Abadesses, Sant Pau de Segúries i la Vall de Bianya.

La sortida es donarà a l’absis del monestir però hi haurà un desplaçament amb autocar fins la zona de la Colònia Llaudet, concretament fins la Cooperativa Agrícola.

Un cop allà seguirem el GR-1 fins al trencant de Santa Magadalena de Perella, per després travessar la carretera C-38 en direcció al Pla de Can Petit, dalt la carena de la serra de Capsacosta, on trepitjarem el terme municipal de Sant Pau de Segúries per deixar-lo tot seguit i entrar a la Vall de Bianya.

Entrats en el terme de la Vall de Bianya baixarem fins l’ermita de Sant Ponç d’Aulina per un tram de pista de desembosc. Un cop allí creuarem per un pas soterrat la carretera C-26 i ens dirigirem al coll d’Aulinencs, ja dins el terme de Sant Joan.

En aquest lloc agafarem el camí que segueix el torrent i passarem al costat de les gorgues fins arribar a Santa Llúcia de Puigmal on hi haurà l’esmorzar.

Un cop recuperats de l’esforç continuarem per la pista en direcció a Torrent Vedellar i cap a la font del Colomer.

En aquest punt comença la darrera pujada que ens situarà a la casa de Guillamet i on seguirem el camí fins l’ermita de Sant Antoni.

Des d’aquest indret només ens resta la baixada per arribar de nou a l’absis del Monestir

Recomanacions

Porteu el calçat adequat per realitzar la caminada

No llenceu escombraries al llarg del recorregut. En els avituallaments hi haurà punts de recollida de deixalles.

El recorregut passa per finques ramaderes. És molt important que respecteu els filats.

Si dueu gos, porteu-lo lligat.

Hi haurà horaris de tancament dels avituallaments i controls (vegeu taula de distàncies).

Ajudeu-nos a ampliar el nostre arxiu fotogràfic i envieu-nos les vostres millor fotos a admin@uesantjoan.cat

Darrera actualització de dimarts, 6 d'abril de 2010 07:31
Copyright © 2017 Unió Excursionista de Sant Joan de les Abadesses. Tots els drets són reservats.
Joomla! és un programari lliure distribuït sota la llicència GNU/GPL.